eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Háború eRomániával

2009.02.11. 21:30 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Címkék: háború erepublik

Megvolt a nagy csata Szegedért. Nélkülem. Egyrészt még túl fiatalka vagyok, hogy részt vehessek a háborúban, másrészt nem is nagyon értem volna rá. Azért megnéztem volna. A szerver lehalt a nagy háborúzástól, rossz nyelvek szerint mindig akkor, amikor a magyarok állnak nyerésre. Mindenesetre a csatát elvesztettük. Ha majd az "indexes generáció" felnő, újra támadunk:-)

Közben a mai munkával elértem a 4-es szintet, amivel már tudok meghívni játékosokat. Ezért aki szeretne játszani, írjon nekem egy üzenetet az e-mail-címével. Esetleg kommentben is megírhatjátok, ilyenkor a kommentet ki fogom moderálni (saját érdekedben).

Mivel már 3. napja dolgozom a Szociális Minisztérium cégénél, holnap kiléphetek és kereshetek egy jobban fizető állást. Ez az országnak is jót tenne, mivel ez a cég szociális foglalkoztatóként működik és veszteséget termel, csak az a célja, hogy a kb. 2000 újoncot eltartsa. Holnap ezért külföldre utazom:-)

Diplomáciai pályafutásommal kapcsolatban annyit tudok mesélni, hogy tegnap este megtalálta valaki a lengyelek eRep chatjét és beszélgettem a lengyelekkel. A külügyminiszter úr is tiszteletét tette, "smúzoltunk" egyet. Azt mondták, kár, hogy eMo. az ellentétes szövetségben van, mondták, hogy az indonézek (szövetségeseink) terroristák, meg hogy majd ők lobbiznak értünk, hogy bevegyenek minket az Atlantisba. Én felvetettem, hogy miért nem csinálunk egy eVisegrádot, erre hümmögettek. De állítólag ez teljesen reménytelen, jobban is teszem, ha nem ötletelek, amíg kicsit nem tanultam:-) Ma du. bemutatkoztam az elnökasszonynak is, tájékoztattam az eddigi munkámról és tájékoztatást kértem országunk külpolitikájáról.

Elvállaltam egy szemlézést a horvát és a lengyel lapokból (utóbbi amúgy is az én feladatom), ez megjelenik egy újságban. Első cikkem lesz:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr83941495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása