eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Új munkahely

2009.02.12. 23:58 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Címkék: munka erepublik

Végre eltelt a 3 nap, amit kötelező egy cégnél tölteni és felmondhattam. Ez a Hungarian Foodnak, a Szociális Minisztérium szociális foglalkoztatójának is jó, mert a sok újonc iszonyú sok veszteséget termelt neki. De legalább nem haltunk éhen:-)

Ausztriába, Salzburgba költöztem és a Matyi's Grainnek dolgozom mostantól hivatalosan 3 ATS-ért, de nem így oldjuk meg. A 3 ATS-t minden nap átutalom a munkaadómnak, aki zsebből fog fizetni 3 HUF-ot (ami itt jóval többet ér, mint a 3 ATS). A munkám földművesség. Az elmúlt három napban a munkám feldolgozás (manufaturing) volt, abban 1,5-es jártasságot értem el. A földön (land) az első nap után 0,5-ös lettem, de itt is ilyen tempóban fogok fejlődni, legalábbis az elején. Terveim szerint sokáig itt maradok, ui. munkaadóm azt mondta, hogy ahányas lesz a jártasságáom, annyiszor 3 Ft-ot fog nekem fizetni. Az étkezést úgy oldjuk meg, hogy otthon vesz nekem valaki kaját, kicsempészi (donate), én meg hazaajándékozom az árát. Mivel a cég is, amelyiknek dolgozom, a magyar piacra termel, Ausztria az jövedelemadón kívül semmit sem kap, minden megy Magyarországra:-)

Nagykövetként megcsináltam a lapszemlét és felvettem a kapcsolatot azzal a lengyel sráccal, akivel az első este már beszélgettem. Kértem tőle egy kormánytaglistát, az egész közigazgatásuk oldalát elküldte. Innen kiderült, hogy ő a külügyminiszter:-) A lehető legjobb személlyel akadtam össze.

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr4941496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása