eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Harcoltam!

2009.02.16. 15:51 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Mégis csak sikerült összehozni a háborút, de nem volt könnyű. Körülnéztem, hol a legolcsóbb a repülőjegy, ui. nagyon felmentek az árak. Meglepve tapasztaltam, hogy Ausztriában. Illetve röviddel előbb Olaszországban még egy kicsivel olcsóbbat is találtam, de azt Ausztriából nem lehet megvenni, magyart meg nem találtam online, akivel lehetett volna csempészni. Viszont a chatben hatasu repülőjegyekért könyörgött, így végül úgy döntöttem, hogy megveszem az ottani piacon árult 11 jegyet, ebből 9-et megkap ő, 1-ből én utazom el a háború helyszínére, 1-ből meg vissza. Ennek érdekében ő átutalta nekem a 9 jegy árát aranyban. Én a Ft-omat szintén átváltottam aranyra, majd az összes aranyat ATS-re. Ekkorra azonban 2 jegyet megvettek:-( Maradt 9, azt gyorsan felvásároltam. 7-et átküldtem hatasunak, majd a schillinget vissza akartam váltani aranyra, de csak jóval rosszabb árfolyamon tudtam volna, a két jegy ára nem jött volna ki belőle. Úgyhogy megegyeztünk, hogy majd később fizetem vissza neki, ha meglett a 6-os szint (azzal együtt jár 5 arany).

Ezzel kiléptem hőn szeretett munkahelyemről és elutaztam Indonézia Western Cape nevű tartományába, ahol q5-ös (a legjobban felszerelt) kórház van. A harcban a legjobb az, hogy utána igénybe lehet venni a kórházat. Az én erőnlétem 57 volt indulás előtt, az utazás csökkentette kettővel, kettőt rácsaptam a falra (összesen 17 pontos sebzést produkáltam, muhaha!), ezzel további húszat esett. Akkor otthagytam a hadszínteret, befeküdtem a kórházba és láss csodát! Máris felment 75-re! Ezek után úgy döntöttem, nem utazom vissza Salzburgba, hanem elfogadtam egy itteni állásajánlatot későbbi harclehetőség reményében. Bűntudattól mardosva írtam egy levelet korábbi munkaadómnak és beléptem egy indonéz olajkitermelő céghez. Most naponta 3 IDR-t (azt se tudom, ez milyen pénz:-) ) keresek, ha elérem a 2-es szintet a kitermelésben, megduplázza. Nem keresek annyit, mint Matyinál, de azért meg lehet élni és lesz lehetőségem edzeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr57946677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása