eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Kiesett idő

2009.04.09. 17:07 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Jaj, de régen nem írtam már blogot!

Pedig sok minden történt, dehát nekem sem csak eRepublik van! Az előző postban emlegetett ausztriai puccs (vagy ahogy mi mondjuk, take over, TO) felemásan sikerült. Megszereztük a többséget, de nem lett 2/3-unk, amivel az elnököt, Chiccót el tudtuk volna mozdítani. Így pedig sok mindent nem tudtunk az országgal kezdeni. Az elnök lepaktál a németekkel, hogy átjátssza az országot nekik. eNémetország se volt túl nagy ország, de ők is akartak egy olyan cikket, mint a miénk, amitől többezer új játékost reméltek, ezért kellett nekik a terület. Mi is akartunk volna 1-2 régiót, legalább Alsó-Ausztriát, ahol búzából high régió van (csak high területen lehet gazdaságosan termelni), de a németek nem mentek bele. Egy éjjel én is bementem az IRC-n a tárgyalószobába, hogy beleszóljak a nagyok dolgába, de semmit sem értem el. Azért megszívattuk őket, mert Burgenlandot megszereztük (a mai napig magyar terület), viszont ezzel eljátszottuk Németország maradék jóindulatát is és az ellenséges szövetséghez, az Atlantishoz csatlakoztak.

Az Önkéntes Katonai Mozgalomhoz végül is nem csatlakoztam, mert 7 aranyat kellett volna befizetni, én meg találtam egy kajacéget Ausztriában 3000 búzával olcsón. Inkább kértem kölcsön még 12 aranyat egy barátomtól és megvettem 37 aranyért. Amikor a cég régiója, Stájerország német területre került, vettem 5 aranyért a szokásos 20 helyett exportlicencet a német területre (ráadásul az egykori osztrák elnök bankja ki is fizette) és megnyitottam. Átalakítottam a 3000 búzát és eladtam jó pénzért nagyrészt magyaroknak és indonézeknek a feketepiacon, kisebbrészt még jobb pénzért a hivatalos piacon, Németországban. A végével megszívtam, mert szövetségünk, a Peace elhatározta, hogy az osztrák területeket megszerzi magának. Ezért először felkeléseket (revolutionary war, RW) robbantottak ki az osztrák tartományokban egymás után, majd az osztrák területeket hol az olaszok, hol a szlovének megtámadták és elfoglalták. Ha egy ilyen felkelés sikerül, a régió az eredeti országhoz kerül vissza. Míg Stájerországban tartott az RW, kinn volt a piacon 400 kajám, hadd vásárolják a németek még utoljára. Nem gondoltam, hogy vissza kellett volna venni a piacról a háború vége előtt, aztán ui. az embargó miatt már nem tudtam! Szépen kinnragadt és rárakódott az árra 40% vám, így most a kutya nem veszi meg, és én se tudom az osztrák területen 0,01 ATS-ért megvenni és feketén máshol eladni. És Stájerország egyetlenként marad is Ausztria. Szívás.

A gyémántbányát időközöben a tulajdonos el akarta adni, mert a sok háború miatt alig vásároltak giftet és lement a gyémánt ára. Érthető módon ragaszkodtam hozzá és próbáltam lebeszélni róla. Ezért aztán felajánlotta, hogy én vehetem meg hitelbe:-) Az adósságom gyorsan felszökött 40 arany fölé. Apránként le is törlesztettem, már csak 18 arannyal tartozom neki, ám most vettem egy q3-as vasbányát Iránban, olyasvalakitől, aki nem akar vele bíbelődni, szintén hitelbe:-D Mostmár 83 arannyal tartozom. De aranyosak, nem félnek, hogy nem fizetem vissza, hiszen a játék akkor értelmes, ha becsülettel játszunk.

Amikor Ausztriában értelmetlenné vált a további képviselősködés, lemondtam a mandátumokról és visszamentem jól keresni Indonéziába. 25-én azonban hazajöttem Magyarországra és indultam a parlamenti választásokon a Szolidaritás Párt színeiben. Ez már igazi politika és nem egyetlen szavazattal (amit magamra adatam) jutottam be a parlamentbe. Sőt, a legnépesebb régióban indultam, a legnagyobb nevek voltak az ellenfeleim, mégis országosan a 6. legtöbb, a régiómban a 4., a pártom jelöltjei közül pedig a legtöbb szavazatot kaptam! Túl sokat nem tudok tenni, eRepublikban elnöki kormányzás folyik, mi maximum elmozdíthatjuk az elnököt 2/3-dal, ha nagyon rossznak találjuk a működését. De annyira nem csinálja rosszul a dolgát.

Tegnap megint volt az Indexen egy cikk, újra regisztrált vagy 1500 ember. Én is meghívtam párat, jó lenne, ha meghívhatnék vagy 10-et, azért jár egy kitüntetés és 5 arany. Az adósságomat tekintve nem volna rossz;-) Aki jelentkezik nálam, azt minden szükséges információval ellátom, még anyagilag is támogatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr861056184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása