eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Végre külügyminiszter lettem!

2009.07.06. 20:04 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Hát elértem, amiért első naptól fogva pedáloztam! Aki kezdettől fogva figyelemmel kíséri pályámat, láthatta, hogy már a 2. napon nagykövet lettem (persze ez akkor még nem sokat jelentett). De azóta is intenzíven foglalkoztam a külügyi dolgokkal, államtitkárként diplomataiskolát csináltam, a másodikban már elő is adtam. A Shaok-kormányban egy-két tárgyalással is megbíztak, most végre az én kezemben futhatnak össze a szálak:-)

Többször is voltam már miniszterjelölt, az igazat megvallva most én jelentkeztem. Egészen pontosan Kampec beszélt a chaten a jövendő kormányról és rákérdeztem, hogy ki a külügyérjelöltje. Rámprivizett és azt mondta, hogy ott nem tervez változást (akkor államtitkár voltam). Mondtam, és mi lenne, ha a kormányában én lennék a miniszter és a miniszter az államtitkár? Azt mondta, nincs ellene kifogása, ha a miniszternek sem. Megkérdeztem, nem is akart a következő ciklusban maradni, de államtitkárként szívesen maradt volna, alattam is. Tehát a külügyi csapat maradna, csak a vezető lesz valaki más a csapatból. Így aztán már csak meg kellett nyernie Kampecnek a választásokat. És megnyerte:-)

A dolgot érdekesebbé teszi, hogy Kampec annak a KARD nevű pártnak a jelöltje volt, amelyik az OGy-elnököt adta. Akivel pedig igen csúnyán összevesztem. Természetesen erről is beszéltünk. Egyetértettünk abban, hogy más politika folyik a parlamentben és más a kormányban. Feherlónak nem lesz kormánytisztsége, bár tapasztalatai miatt ott lesz a kormányszobában, viszont csak kormányzati dolgokról lesz szó, a kormányszobán kívül meg bátran veszekedhetünk a demokráciafelfogásunkról.

Nagyon izgulok, elvégre az eRepublik legnagyobb hatalmának külügyminisztere lettem:-) Drukkoljatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr771236084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása