eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Újságot alapítottam!

2009.02.18. 22:48 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Címkék: újság erepublik

Bizony, már a játékban is van újságom. Erre az adott lehetőséget, hogy az indonéz-thaiföldi csatában részt vettem és elértem a 8-as szintet (aztán a kórház segítségével maximumra tornásztam az erőnlétemet, ennek a főnök is nagyon örült, mert nőtt a termelékenységem). Az újságnak a Panoráma címet adtam, mert külpolitikával fog foglalkozni, ezt kezdtem még a Szolidaritás Párt lapjában. Itt érhető el.

Egy újság eRepublikban nagyon jól jön. Növeli az ember ismertségét, hitelességét, így szívesebben foglalkoztatják, nagyobb bért adnak neki. Az újságjában hirdetheti a saját cégét is (ha már van neki), de a politikai nézeteit is leírhatja benne. Én egyelőre nem akarom elkötelezni magam egyik pártnak sem, mert úgy látom, így hasznosabb tudok lenni eMagyarország számára. De ez abszolút nem jelent apolitikát és a pártok közötti szembenállás is jóval kisebb, mint IRL. A dolgom elég könnyű, mert most eIndonéziában vagyok, onnan úgyse léphetek be egyik magyar pártba sem. Azt hiszem, dolgozom mindegyik pártnak és megvárom, amíg valamelyik felkér, hogy lépjek a tagjai sorába:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr65951982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása