eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

A kezdet

2009.02.09. 23:03 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Címkék: erepublik

Tegnap volt egy cikk az Indexen. Amikor láttam, hogy milyen bajban van eMagyarország, azonnal regisztráltam. Sajnos a cikk túl hosszú volt és számomra nem volt elég informatív, úgyhogy annyi hibát elkövettem, hogy közvetlenül regisztráltam az erepublic.com címen. Ez sem volt rossz, de ha valaki belülről meghív, akkor eMagyarország is nyer 5 aranyat. Az pedig nagy pénz, kezdőként látom, milyen nagy is. De legalább azt a még súlyosabb hibát nem követtem el, hogy az eRománia által megszállt részre regeljek, így legalább magyar cégnek, forintért dolgozhatok.

Az első két napban nem is volt más dolgom, mint

    * elhelyezkedni a Szociális Minisztérium gyárában (ez volt az egyetlen lehetőség)
    * dolgozni (egy 5 kérdéses kvízt kitölteni - 40 mp)
    * edzeni (másik 5 kérdéses kvíz - 38 mp)
    * kaját vásárolni (ezt már nem mertem alapos körülnézés nélkül, úgyhogy 3 p)
    * feltölteni Mikrobi képét (kereséssel együtt 1:30)
    * olvasni a játékról, beszélgetni a többiekkel a http://mibbit.com/chat/címen

A munkától és az edzéstől csökkent az erőnlétem (wellness), de nőtt a jártasságom (skill) a feldolgozó munkában. A 3-as szintre emelkedtem! Vásároltam ennivalót, ettől nőtt az erőnlétem. Ezen kívül, mivel eMagyarországon a polgárok borzasztó szolidárisak egymáshoz, kaptam ajándékot (gift), amitől tovább nőtt az erőnlétem. Egyelőre ennyi történt velem, de szerintem a játékkal ismerkedőknek is elég ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr19941489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása