eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

20-as szintű lettem

2009.06.30. 00:06 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Ma elértem a 2000 tapasztalati pontot, ezzel a 20-as szintet. Az Index-generációban, amennyire látom, 3.-ként. Nem rossz:-) De országosan is 120. vagyok a ranglistán a 12000-ből. Előttem van egy csomó PEACE-tank, akik csak a harclehetőség miatt vannak itt, úgyhogy a magyarok között még előrébb is. A TOP 100-ban valószínűleg benne vagyok:-)

Ennél már kellemetlenebb, hogy a nagy politizálásban valaki felfedte, hogy pap vagyok, sőt, azt is, hogy hol, arckép, stb. Attól ugyan nem félek, hogy valaki emiatt megkeres és megver, de ha tudják rólam, hogy ki vagyok, nemcsak engem szidnak, hanem az összes papot és az Egyházat is.

Na de miért is szidnak? Tegnap megvolt az Országgyűlés alakulóülése. Botrányos körülmények között zajlott le, olyat választottak elnöknek, aki mindig is cinikusan kongresszusellenes volt. Az új elnök indítványára megszavazták, hogy gyakorlatilag nem szólalhat meg senki. Prejudikálják, hogy aki meg akar szólalni, az csak obstruálni akar, pedig már nem is tag Quicksilver. A részleteket ma annyi cikkben és kommentben megírtam az eRepen, hogy nem akarom itt is. Inkább bemásolom egyik párttársam kommentjét:

Azért lett ez az egész, mert szánalom és gyász, amit Fehérló és a KARD+MHP művel. Értsétek meg, a fiatalok is, ez egy szocioszimulátor. Senki nem bántja azokat, akik katonaként élik meg, és hadseregben vannak, és 3 gombot nyomkodnak naponta, meg szervezik a hadsereg ellátását és működését.
Van, aki demokráciát szeretne játszani, értelmes vitákkal, országgyűléssel, működő, normális, tisztességes, demokratikus szavazásokkal és döntésekkel. Ezt sincs joga senkinek korlátoznia.

Az pedig a demokratikus oldal híveinek arcul csapása, mit csapása, vastag slejmes arculköpése, hogy a kongresszust elnöksége idején a sárba tipró és gyalázó Fehérló, aki szerint nyíltan nincs rá szükség, most OGY-elnök lett. Ő, aki a kongresszt arra használta, miközben építgette a "2+5+2 gombnyomás hazáját", hogy "kell XY kiutalás a nemzeti bankba", és ha kérdést tettél fel neki, hogy mire és miért, gúnyosan és agresszívan elküöldött a sunyiba.

Na ezért szánalom és gyász, ami az OGY-ben megy. Tisztelni kell egymást, és egymás játékfelfogásait, játékmegélését, mert nincs egy helyes út, egy helyes megoldás.

Az igazsághoz hozzátartozik, és engem most azért támadnak annyira, mert lenyúltam az Orszaggyules organizationt az újságjával, a Parlamenti Naplóval együtt. Természetesen nem kívánom megtartani, de nem adom át annak, akinek egyetlen célja a kongresszus lejáratása. Feherlo megválasztása jogszerű ugyan, de mélységesen antidemokratikus. Nem engedem, hogy ezt az orgot használja diktatúrájának szócsöveként. Ló retorzióként kitiltott a parlament chatszobájából is, ami szintén antidemokratikus és diktatorikus. Jól néznénk ki, ha az IRL képviselőket is kidobnák az ülésteremből. Azért a mandátum az mandátum. De nagy kár nem ért, hiszen úgyse szólalhatok fel, a szavazásoknak sincs semmi értelme, mert a parlamentben többségben vannak a radikáljobbos droidok, akik gondolkodás nélkül megszavazzák, amit a pártvezetőik eléjükterjesztenek. Ezért nem is bántam meg egy szikrányit sem, hogy a játék egyetlen baloldali, liberális pártja tagja lettem. Itt ők a legdemokratikusabbak.

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr411216774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása