eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Feleves lettem!

2009.08.09. 22:46 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Ez a bejegyzes az erepes cikkem masolata. De van egy hosszabb valtozat is, lehet, hogy lecserelem arra.

2009. február 9-én kezdtem a játékot, Index-bébi vagyok. Mivel szörnyen felháborított, hogy Magyarország román megszállás alatt áll, teljes erőbedobással kezdtem játszani. Minden nap dolgoztam és edzettem (kevés kihagyással, pl. ban) minden nap, ezt 4 HW medál és 2 Super Soldier medál bizonyítja. Jelentkeztem a hadseregbe, a Kinizsi századba osztottak be, ahol hamarosan kineveztek őrmesternek (ma inkább hadnagynak hívatjuk magunkat). Részben állami pénzen elértem a general rangot, amiért ezúton is köszönetet mondok az hadsereg vezetésének és az adófizetőknek.
Adót fizettem magam is, nemcsak munkásként, de cégtulajdonosként is. Nem állítom, hogy nem csaltam adót, de a munkásaim többsége adózva dolgozott és elég sokat vásároltam a piacon is. Első cégem, egy indonéz gyémántbánya, Lantosé volt, ő rám bízta a vezetését, mert nem akart sok időt tölteni a játékkal (muhaha). A céget az akkori indexesek cégalapítását támogató program keretében 12 aranyas támogatással q2-esre fejlesztettem. Itt mindig magyarokat alkalmaztam és a magyar piacra termeltünk. Később ezt a céget megvettem tőle hitelre. Közben kinéztem magamnak egy osztrák kajacéget 3000 stock búzával a csűrben és a Kovacskokótol kapott hitelre megvettem. Amikor Stájerország Németországhoz került, hülyére kerestem magam az indonézeknek és indonéziai magyaroknak eladott kenyérrel (pl. megegyeztem cégtulajdonosokkal, hogy a munkásaikat hetente ellátom kajával és ő egyben, utólag fizet). Továbbá vettem egy argentin fegyvercéget, majd egy q2-es házcéget, szintén 3000 stock fával. Ezt q3-asra fejlesztettem és elég sokat vesződtem vele, de legalább komoly oktató-nevelő tevékenységet fejtettem ki Argentínában a wellness hasznosságával kapcsolatban. Vettem Csupitól (szintén hitelre, hehe, volt, amikor több mint 100 aranyra rugott a tartozásom) egy q3-as iráni vasbányát. Amikor Urál a miénk lett, ezt le kellett állítanom és mindössze 85 aranyért tudtam eladni (megse nem sírtam). Viszont gyorsan alapítottam egy bányát az Urálban és ezt 60 aranyas MFB-hitelből q4-esre fejlesztettem. Most várom, hogy a szerződés értelmében megvegyék az oroszok. Egy mentoráltamat multizás miatt banolták, ő rám hagyta indonéz vasbányáját és magyar fegyvercégét. A bányát eladtam, a fegyvergyár saját és szociális célokra működk, ill. szociális foglalkoztatóként. De most, a szabadság miatt egyik cégem sem működik, csak monetaryzgatok, nyertem is tegnap néhány aranyat a frankon.

Politikai pályát kezdetben nem terveztem, de Silent Bob beszervezett az osztrák TO-ba. Csak a medálért és az 5 aranyért mentem oda, de belecsöppentem a nagypolitikába. Németország be akarta kebelezni Ausztriát, ebben Chicco akkori elnök partner volt. Mi is akartunk egy szeletet a tortából a búzában gazdag Alsó-Ausztria képében, de az akkori vezetés, akinek nevét kiejteni is veszélyes manapság, finoman szólva nem volt konstruktív. Ennél többet nem mondhatok, mert aljas hazudozó szarember lennék és kapnék vagy 3 nap bant érte. Mindenesetre nagy élmény volt kevesebb mint egy hónaposként 3 ország elnökével tárgyalni. Chicco egy cikkem alá odakommentelte, hogy én egész biztos csak egy fake vagyok, 1 hónaposként nem lehetne ekkora tapasztalatom a játékhoz.

A Szolidaritás Párthoz szolidáris, segítőkész embereken keresztül kerültem közel. Itt szeretném kiemelni Bemapót. Ő és mások kajával, gifttel és legfőként hasznos tanácsokkal segítettek. Így, amikor a következő hónapban felmerült, hogy indulnék a magyar képviselőségért, evidens volt, hogy az SzP keretében indulok. Képviselőként aktívan részt vettem a parlament munkájában, elnök is voltam egy hónapig. Büszke vagyok rá, hogy Feherlo minden cinizmusa ellenére minden héten volt ülés, azokon igen ritka kivételtől eltekintve (és soha nem akkor, amikor a nagyasszony azt hitte, hogy elhallgattattam) moderáció nélkül tudtunk tárgyalni fontos kérdésekről. (Eddig) utolsó ciklusomban azonban az MHP-KARD nyomasztó fölényt szerzett és a parlament elnökségét is Feherlo kezébe adta, amit azonnal felhasznált a képviselők elhallgattatására és a parlamenti munka ellehetetlenítésére. Ezért nem adtam át neki az Orszaggyules orgot, amiért ő önhatalmúlag és törvénytelenül kibanolt a #kongresszus szobából. Az üléseket a pártszobából követtem. Benyújtottam egy indítványt leváltására, amit ő törölt és megvonta a postírási jogomat, én pedig fórumadminként elvettem az ő admin jogát (de a szavazások működőképessége érdekében visszaadtam).

Kétszer indultam a Szolidaritás elnökségéért. Első alkalommal csak Huba unszolására, minden esély nélkül, hogy baluro ne egyedül induljon, másodszor viszont látszólag a párt egésze támogatásával és 90%-os többséget kaptam. Azonban a választás után gyorsan kiderült, hogy a párt mégsem támogatja az előre meghirdetett programomat (káderek kinevelése és kormányzati pozícióba juttatása, még ha nem is mi adjuk az elnököt, a párt jobboldal felé nyitása, a pártvezetés egyszerűsítése, a pártembléma cserélje, pártcégek, stb.), a parlamenti választásokon mindössze 5 mandátumot szereztünk. Ekkor lemondtam és kivonultam a pártvezetésből. Ennek ellenére ma is sokszor megkérdezik a véleményemet, tervezem, hogy szeptembertől a pártvezetésbe is visszatérek.

Kezdettől fogva diplomáciával kívántam leginkább foglalkozni. 2 naposan lengyel nagykövet lettem, amit nem a rendkívüli képességeimnek tulajdonítok, hanem Kovacskoko bizalmának és annak, hogy akkor egyszerre több ezren regisztráltunk és fel kellett készülni Mo. nagyhatalommá válására. Később, amikor Hexaliának (vajon mi lehet vele?) vázoltam a Külügyminisztérium átszervezésével és a diplomataiskolával kapcsolatos ötleteimet, meghívott, hogy hajtsam is végre. Ekkor alakult ki a minisztérium ma is meglévő struktúrája a főosztályokkal. Az egyik vezetésére én kaptam megbízást és amikor Hexalia eltűnt, Kovacskoko a helyettesévé nevezett ki. Államtitkárként dolgoztam Falban és Pyrrhosz alatt is, majd Kampec kinevezett miniszterré. Külügyi munkámból szeretném kiemelni a lengyelek, horvátok, szerbek, görögök, törökök, spanyolok és észtek között és részben érdekében végzett munkámat. Augusztusban semmilyen posztot nem vállaltam, de mivel több lehetőségem van internetezni, mint reméltem, azért segítem Charlie50-et.

Mielőtt elértem volna a 7-es szintet, a Szolidaritás Párt boldog emlékű MTI-SzP programja keretében külügyi lapszemléket jelentettem meg az Összefogásban. Amikor megalapítottam a Panorámát, azt is alapvetően a külügynek szenteltem, de később belpolitikai, praktikus és humoros témák is helyet kaptak. Mostantól fogva pedig vallási témák is. Merthogy tegnap beléptem a Djozikeista Egyházba:-) Ja, és media mogul lettem, még akkor, amikor tényleg kevesen voltunk, talán 10 MM volt előttem Mo.-on. Sajnos, vallasom miatt nehanyan leiratkoztak, kerem a hiveket, hogy iratkozzanak fel helyettük. Illetve barki, akit erdekelnek az ujsagom temai.

Végül az első félévem néhány szám és a medálok tükrében: 20-as szintű vagyok 2655 tapasztalati ponttal, ezzel Mo.-on 50. lennék a ranglistában (persze sokan vannak most velem együtt Indonéziában). Kétszeres super soldier vagyok 10,53-as erővel, general 53262-es össz. damage-dzsel, kétszeres battle hero vagyok (persze vásárolt medálok, önerőből nem is hiszem, hogy képes lennék szerezni), ezzel az indexesek között 27. vagyok, 4 HW, 5 congress medálom van, és talán a legbüszkébb a media mogul medálomra és az 1425 előfizetőmre vagyok (ezzel ujsagom a vilagranglistaban a 39., a magyar ranglistaban a 8.). Olvasóim elismerését ezúton is köszönöm!

Ami a továbbiakat illeti: sokan vannak, akik ennél kevesebbel is beérték és abbahagyták. Azt hiszem, az USA földbe döngölésével túlnyerjük magunkat, aminek meglesz a böjtje. Baj lenne, ha most abbahagynám, abbahagynánk. Minden indexes társamat arra buzdítom, hogy ha kevesebb időt fordít is a játékra, a munkát, edzést és harcot ne hagyja abba, szükség van ránk! Hogy pedig rám, a cikkeimre, a politikai tevékenységemre, diplomáciai munkámra szükség van-e, megmutatja majd a közvélemény és az ország vezetése. Az eddigi segítséget és elismerést mindenesetre mindenkinek köszönöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr801299235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása