eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Majdnem megnyertük az elnökválasztást!

2009.10.06. 20:36 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Párszor már írtam róla, hogy én a Szolidaritás Pártnak vagyok a tagja. Sőt, korábban elnöke is voltam, meg sokkal aktívabban részt vettem a munkában, mint most. Mostanra ui. kicsit kiábrándultam belőle, meg nem is a politika számomra a legfontosabb modul az eRepben. Azt láttam, hogy az MHP és a KARD minimális kampánnyal képes rendszeresen győzni a választásokon, mi meg programot írunk, körleveleket küldünk, vért izzadva kampányolunk és úgy vesztünk, hogy még ki is röhögnek. Ha meg megmondjuk a kormánypártnak, hogy milyen disznóságokat csinálnak, azzal lőnek vissza, hogy mi csak sarat dobálunk. Hát kell ez nekem?!

A párt néhány elkötelezett tagja azonban nem adta fel, éjszakákon át írták a programot, 6000 (!) levelet küldtek ki, egymás után írták a cikkeket, bőszen kommenteltek. Engem a külügyi program megírásával bíztak meg, amit először elvállaltam, de halogattam, aztán fölöslegesnek tartottam, végül kvázi könyörületből megírtam. Nem lett hosszú. A biztos esélytelen nyugalmával elvállaltam a külügyminiszterjelöltséget is. Viszont bejelentettem, hogy nekem ebből az egészből elegem van, legfőképpen abból, hogy amikor az MHP-sokkal beszélek, akkor nekem is beszólogatnak, hogy milyen parasztok vagyunk mi, SzP-sek. Az elnökválasztás után, 6 hónapos szakadatlan tagság után kilépek a pártból, független leszek.

Aztán tegnap reggel beléptem és azt láttam, hogy vezet Termetes Samu, a jelöltünk! Ünnepélyesen bocsánatot kértem és elismertem, hogy a kampánymódszer eredményre vezetett. Persze más szempont is volt, a népben egy nagyfokú elégedetlenség volt már a kormánypártokkal szemben, hiszen hónapok óta csak ők kormányoztak és amit katonailag a Kampec-kormány alatt elértünk, azt az Imre-kormány alatt szépen fokozatosan elvesztettük, most meg nincs háború, emiatt túltermelési válság van. Plusz volt pár balhé, amikor a kormánypártok prominensei igencsak nemtelen eszközökhöz folyamodtak, szóval a kormány lejáratta magát, mint IRL a Medgyessy-Gyurcsány-Bajnai-banda.

Aztán délután kiábrándultunk. Az előny egész nap fokozatosan apadt, majd 4 óra felé 5 perc alatt érkezett 100 szavazat Kolozsra, aki ezzel átvette a vezetést. Ilyen fegyelmezett együtt szavazásra nagyon nehéz összeszedni az embereket, ezért scripttel irányított fake-ekre gondoltunk és reportoltuk. Persze nem lett eredménye. Mára aztán néhány százalékpontos előnnyel megnyerték a választást. Nekem viszont visszaadták a hitemet, hogy lehet még SzP-kormány. Most az a feladatunk, hogy minél több párttagot toborozzunk és minél jobban megmutassuk magunkat a sajtóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr331450656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása