eRublik polgára kalandjai

Az eRepublik egy stratégiai játék a neten. Modellezi az igazi világot: tanulni, dolgozni kell benne, de lehet háborúzni, sőt, még csalni is. Sajnos eRomania elfoglalta fél eMagyarországot, úgyhogy ehazafias ügy, hogy csatlakozzon minél több (nemcsak e-)hazafi! Ez a blog az én kalandjaimat írja le a kezdetektől a dicsőséges, avagy dicstelen végig. Remélem, sok ehazafinak ad ihletet a kezdéshez és segítséget a játékhoz.

Friss topikok

Linkblog

Az elmúlt két hónap eseményei

2009.06.26. 21:16 | Mikrobi | Szólj hozzá!

Jaj, de régen nem jelentkeztem! Szégyellem is magam miatta piszkosul. Két hónap az eRepen nagy idő, két teljes politikai ciklus. Mindkettőben országgyűlési képviselő voltam, egyben még az OGy elnökévé is megválasztottak. Tartottunk is ülést minden héten szépen. Sajnos, az elnökkel, Feherlofia Koppannyal nem igazán tudtunk együttműködni. Semmiről sem egyeztetett velünk. Folyamatosan adatta be a hozzá hűséges képviselőkkel a pénznyomtatásokat, a többség meg is szavazta. Ebből fizettük a hadjáratokat, amelyek viszont kétségkívül jól sikerültek. A forint pedig gyengült, a végén már 0,022 aranyért alig lehetett eladni, a legkisebb kitett egység 0,1 Ft volt. Írtam egy cikket, amiben szörnyű folytatást jósoltam a gazdaságnak, ebből aztán nagy vita lett, még Shaok is megszólalt, aki a magyar eRep vitathatatlanul legjobb gazdaságisa.

Politikai pályám további eredménye, hogy Hexalia külügyminiszter meghívott a KüM-be, hogy szervezzem át a nagyköveti rendszert. A javaslataim alapján létrehoztunk három főosztályt a szövetségek alapján: PEACE, ATLANTIS és az el nem kötelezett országok főosztáláyt. Ezek egyikének én lettem a vezetője. Ezen kívül életre hívtam a diplomataiskolát, hogy a leendő és meglévő nagyköveteket képezzük és új embereket toborozzunk. Ebből mostmár a 2. turnus megy. Hexalia sajnos egyik pillanatról a másikra eltűnt, azt se tudjuk, él-e, hal-e, így új miniszterre volt szükség. Nem, nem én lettem, hanem újra Kovacskoko, aki viszont kinevezett a helyettesévé. Rövid időre belépést kaptam a kormányszobába is, de aztán banoltak, mert túl határozottan SzP-s voltam, márpedig az ellenzéki párt:-) A következő ciklusban se lettem külügyminiszter, sőt, most se vagyok. De államtitkárként is egészen jól érzem magamat. Most Shaok az elnök, ő már beenged a kormányszobába, így mindenről tudok, ami a munkámhoz fontos. Tárgyaltam már az észtekkel, oroszokkal, spanyolokkal, görögökkel, horvátokkal, stb.

Volt egy próbálkozásom a Szolidaritás Párt elnökeként is, ellenfél nélkül megválasztottak. De nem fogadtak el. A párt korábbi meghatározó személyiségei kezdettől fogva kritizálták a tevékenységemet, szerintük meg akartam változtatni a párt irányvonalát (ez részben igaz is, hehe, jobbra akartam tolni az egyetlen magyar balos pártot), egyesek ki is léptek és új pártot alapítottak. A kongresszusi választásokon nem szerepeltünk éppen jól, ezért lemondtam. (Igaz, most visszavette a párt vezetését a nagy karizmatikus öreg, huba, és nem sokkal több képviselőnk van.)

Ami a gazdasági tevékenységemet illeti: a németországi kajacégemet eladtam, helyette vettem egy q3-as vasbányát Iránban, ismét hitelből. Jól teljesített, ezért vettem mellé egy q2-es fegyvergyárat is Argentínában. Azt csak időszakosan lehetett működtetni, mert elég gyenge volt a munkaerő, mostmár javul egy kicsit. Leginkább abból harcolok:-) Emellett vettem egy házcéget is Argentínában sok nyersanyaggal, összességében elég olcsón. A gyémántbánya meg közben szép lassan csődbe ment, le kellett állítanom, de még mindig nem tudom eladni. A vasbánya ugyanerre a sorsra jutott, de amikor elfoglaltuk az Urált, az elsők között alapítottam ott vasbányát, fel is húztam gyorsan q3-asra. Az adóváltoztatásoknak és a kevés bányának köszönhetően kezdetben hülyére kerestem vele magamat. Mostmár nem olyan jó a helyzet, tovább kéne fejleszteni q4-esre, csak 100 arany irtózatos nagy pénz... Ha meghívhatnám valamelyik olvasómat, kapnék érte 5 aranyat. ;-)

Végül a katonai karrieremről egy néhány szó: szívós edzéssel már megközelítettem a 9-es erőt, rangom pedig tábornok! Ezzel már oda lehet somni az ellenségnek rendesen;-) De sokba is került, mostantól kicsit visszafogom magam, kell a pénz a cégekre.

A bejegyzés trackback címe:

https://erepublikpolgara.blog.hu/api/trackback/id/tr11210901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása